Jantsanın Kurumsal Kimlik ve Katalog Tasarımını Hazırladık
Jantsa, üretimine tarım sektöründe iddialı olarak zirai jantlar ile başlayan kuruluş, 1980 yılında ağır vasıta jantı, 1990 yılında tubeless jantı ve 2000 yılında da iş makinesi jantı üretimine geçerek sektöründe tam anlamıyla yerini almıştır.
Özellikle gelişmekte olan ülkelerde firmaların büyük bir çoğunluğu değişmekte zorlanmaktadır. Bilgiden teknolojiden yeterince yararlanamadıkları için köklü bir değişim, gelişim gerçekleştirememektedirler. Kurumsal kimliğinin yeniden oluşturulması her büyüklük ve küçüklükteki firmanın sorunudur. Jantsa da bu sorunun üstesinden gelerek kurumsal kimlik ve logosunu yenileme kararı aldı. Bu yeni yapılanmalarında çözüm ortağı olarak bizi tercih etti. Ekip olarak gerekli araştırmaları yaparak kurumsal kimlik stratejisine bir bütün olarak baktık ve kurumsal kimlik tasarımını Jantsa adına yaptık.
Jantsa’nın logo tasarımını tamamladıktan sonra reklam alanında ki işerimize yenilerimi ekleyerek; kartvizit tasarımı, antetli kağıt tasarımı, fuar afiş tasarımı, katalog tasarımı, dergi ilan tasarımı, reklam fikri ve slogan gibi bir çok alanda Jantsa’ya hizmet vermeye devam etmekteyiz.
Jantsa'ya özel hazırladığımız logo tasarımı ve katalog tasarımı çalışmalarını linklere tıklayarak görebilirsiniz.